Дистанційне навчання

Основи здоров'я.

 3-А, 3-Г класи
26.05.2020 р.
Тема:  «Здоровим бути модно»

1. Розучіть руханку


2. Намалюйте малюнок по темі








3. Ознайомтеся з презентацією "Літо"


4-А, Б, В класи
26.05.2020 р.


Тема: "Повторення"

1. Розучіть руханку




2. Намалюйте малюнок по темі «Моє улюблене спортивне заняття»






3. Ознайомтеся з презентацією "Літо"


Образотворче мистецтво

1-Б клас
27.05.2020 р.
Тема: «Ознайомлення з різними методиками малювання»
1. Перегляньте відео
https://www.facebook.com/104732691220592/videos/943283506106097

2. Намалюйте малюнок за однією з технік



3. Ознайомтеся з презентацією "Літо"


                                                               3-Б, 3-В класи

27.05.2020 р.
Тема: "Створення малюнку "Попереду канікули "

1.       1. Ознайомтеся із зразками малюнків








3. Ознайомтеся з 
презентацією "Літо"

4 -Б клас

27.05.2020
Тема: «Створення малюнка «Лелеки»

1. Перегляньте відеоурок



2. Намалюйте урок по темі


3. Ознайомтеся з 
презентацією "Літо"




Основи здоров'я.
 3-А, 3-Г класи
12.05.2020 р.
Тема:  «Способи самозаспокоєння. Створення колажу «Що приносить мені радість»

СТРЕС – це захисна реакція організму, спрямована на допомогу людині в подоланні складних життєвих ситуацій.
Ніхто не застрахований від нещасних випадків, різних втрат, складних ситуацій. Але треба не обмежуватися переживаннями, не концентруватися на них, не поступатися депресії, а діяти, шукати вихід, пробувати все нові та нові варіанти.

Поради щодо подолання стресу
1. З'ясуйте, що саме вас тривожить і зачіпає за живе.Розкажіть про те, що вас турбує, близькій людині. Це особливий психологічний прийом: проаналізувавши свою проблему вголос, ви дістанетеся до кореня своїх проблем і знайдете вихід із ситуації.
2. Сплануйте свій день.Учені помітили, що для людини, стан якої наближається до стресового, час прискорює свій біг. Тому вона відчуває непомірну завантаженість і нестачу часу.

3. Навчіться керувати своїми емоціями.
Вирватися зі стресового кола допоможе найпростіша йогівська вправа. Заплющить очі й подумки перенесіться на берег океану. Підніміть руки вгору й розведіть у сторони, уявляючи, як у них входить енергія. Складіть їх одна на іншу — ліва знизу. Цього цілком достатньо, щоб повноцінно відпочити, наситити мозок киснем і заспокоїтися. Не забувайте хвалити себе щоразу, коли вам удасться впоратися з хвилюванням.
4. Усміхайтеся, навіть якщо вам не дуже хочеться. Сміх позитивно впливає на імунну систему, активізуючи Т-лімфоцити крові. У відповідь на вашу посмішку, організм продукуватиме бажані гормони радості.
5. Відпочивайте разом із сім’єю.
6. Фізичні вправи знімають нервове напруження.
7. Музика – це теж психотерапія.Найкращим варіантом вважається класика або джаз.
8. Бувайте на дворі, гуляйте, сидіть в парку.Розслабитися і заспокоїтися допоможуть глибокі вдихи і спокійні звуки природи. Ранкова легка пробіжка буде не менш корисною.
9. Аби запобігти розчаруванню, невдачам, не треба братися за непосильні завдання.
10. Постійно концентруйтеся на світлих сторонах життя та подіях – це збереже здоров’я і сприятиме успіху.
11. Спілкування з тваринами.Численні дослідження показали, що домашні тварини позитивно впливають на нервову систему і допомагають впоратися з негативними емоціями і переживаннями.
12. Їжте морозиво – там є компонент, який покращує настрій. І банан – в ньому є сиротин, гормон щастя.




Створення колажу «Що приносить мені радість»




4-А, Б, В класи
12.05.2020 р.

Тема: «Виконання проекту «Здоровя всьому голова"

Робота в зошиті ст.53
3-А, Г класи
19.05.2020 р.


Тема: «Творчі здібності дитини. Розвиток уяви. Практична робота Створюю казку»

Робота за підручником ст. 130-131.



                                                    4-А, Б, В класи
19.05.2020 р.

Тема: «Створення малюнків присвячених здоровому способу життя та профілактиці шкідливих звичок»

Робота в зошиті ст.49-50.







Образотворче мистецтво

1-Б клас
13.05.2020 р.
Тема: «Світлини сувенірів різних країн Європи»
ХДД 1- «Коробка для сувенірів»



ХДД 2- «Український сувенір»
Робота за підручником ст.128-129.




                                                   3-Б, 3-В класи
13.05.2020 р.
Тема: «Створення весняного пейзажу за власними спостереженнями»




4- В клас
Тема: «Створення композиції «Сади цвітуть» або «Святкове селище»

Робота за підручником ст. 84-86.




1-Б клас
20.05.2020 р.
Тема: «Я малюю літо»







 3-Б, 3-В класи
20.05.2020 р.

Тема: «Створення малюнка «На арені цирку»






4-В клас
20.05.2020 р.


Тема: «Малювання за власним бажанням»

_____________________________________________________________

Основи здоров'я.
 3-А, 3-Г класи
05.05.2020 р.
Тема: «Профілактика емоційного перенапруження. Практична робота. Створення плаката «Як уникнути перевтоми»

Робота за підручником ст.134-137.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Як подолати відчуття втоми і вчасно розпізнати перевтому"

 4-А, Б, В класи
05.05.2020
Тема: «Розвиток творчих здібностей, заохочення однолітків до здорового способу життя. Практична робота. Реферат «Відомі параолімпійці»
Робота за підручником ст. 154.

Робота в зошиті ст. 51-52.



Необмежені можливості: Люди, які підкорили світ в інвалідному візку


Образотворче мистецтво

1-Б клас
06.05.2020 р.
Тема: «Створення образу чарівного птаха (відбиток долоньки, гуаш)
Робота за підручником ст.124-125.




 3-Б, В класи
06.05.2020 р.
Тема: «Образ дитячого театру. Пластилінова анімація. Ліплення персонажів до мультфільму»

Робота за підручником ст. 114-115.




 4-В клас
06.05.2020

Тема: «Поняття про оформлення вітрини, як один із видів прикладного мистецтва. Створення малюнка на тему «Вітрина магазину»

Вітри́на — застосовують для показування товару. Конструкція збірно-розбірна.
 Складаються із опорних стояків,верхнього та нижнього щитів із фанери, скляних стінок, розсувних дверцят та полиць. Розрізняють вітрини пристінні та острівні.
Працівники рекламно-інформаційної служби торговельних фірм займаються рекламою своїх товарів і оформленням інтер'єру магазину. У своїй повсякденній роботі вони використовують наступні види торговельної реклами, зокрема вітринно-виставкову, сувенірну, демонстраційну, усну і так далі.
Вітринно-виставковою рекламою оформляються віконні і внутрішньомагазинні вітрини. Більшість великих сучасних магазинів практикують показ товарів у вітрині, що пов'язано з постійним оновленням композицій з манекенів і товарів, а також переоформленням рекламних стендів "Сьогодні у продажу". Вітрини магазинів знайомлять своїх потенційних покупців з асортиментом товарів, їх зовнішнім виглядом і цінами, з новим вступом і новинками сезону, нагадують про наближення свят і так далі.
Основні завдання вітрини як функціонального елементу магазину полягають в наступному:
♦ знайомити споживачів з асортиментом товарів, що є у продажу, нагадувати їм про наближення того або іншого сезону або свят;
♦ рекламувати товари-новинки і відбивати нові напрями розвитку моди;
♦ повідомляти про існуючі в магазині методи торгівлі і спеціальні послуги, пропоновані покупцеві.
Крім того, вітрини магазинів є одним з елементів оформлення торговельної вулиці і мікроцентру. Вони пожвавлюють їх, роблять святковими і нарядними. Яскраво освітлені вікна і вітрини магазинів разом з вивісками і світловою рекламою служать барвистим оформленням вулиць і міста.
Торгуючі і престижні вітрини. Вітрини магазину мож-но підрозділити на торгуючі і престижні, які, у свою чергу, діляться на різновиди залежно від товарної ознаки і характеру оформлення.
Метою престижних вітрин є передусім створення сприятливого враження про цей магазин. У цих вітринах акцентується увага споживачів на новинках товару, що відповідають останній моді, а також на широкому асортименті різноманітних товарів, наявних в магазині.
Залежно від товарної ознаки в магазинах використовуються наступні вітрини:
♦ комбіновані - вітрини, що рекламують вироби декількох товарних груп, пов'язаних спільністю попиту або споживання. Наприклад, вітрина, що демонструє різні предмети туалету для дітей, жінок і чоловіків.
При тематичному показі меблів і господарчо-побутових товарів вітрина магазину може відтворити обстановку дитячої кімнати, кухні або житлової кімнати.
Тематичний показ товару, звичайно, привертає увагу до вітрини, але, як правило, значно поступається по ефективності дії вітринам, де демонструється лише одна група товарів або якась частина цієї товарної групи;
♦ спеціалізовані - вітрини, що демонструють товари однієї товарної групи. Наприклад, верхнього чоловічого одягу;
  
♦ вузькоспеціалізовані - вітрини, що показують лише певну частину виробів товарної групи. Наприклад, годинник, чоловічі сорочки.
По характеру оформлення в роздрібній торгівлі використовують наступні вітрини:
♦ товарні, основу яких складає товар без використання декоративних елементів. Наприклад, вітрина "Посуд для кухні", в якій товар представлений у великому асортименті;
♦ товарно-декоративні, де разом з товаром широко застосовуються декоративні елементи, за допомогою яких підкреслюються найбільш характерні особливості і властивості товарів. Наприклад, реклама годинника, ювелірних виробів, де як декоративні елементи використовують фотопанно, квіти та ін.;
♦ тематичні вітрини. Прикладом тематичного показу готової сукні може служити вітрина з лейтмотивом: червоний колір буде модним цього сезону. У зв'язку з цим, на цій вітрині будуть виставлені різні моделі суконь червоного кольору, червоні жакети, капелюшки, сумки і так далі;
♦ експрес-вітрини покликані інформувати покупців про нові вступи товарів в магазин, які слід переоформляти не рідше за один раз в тиждень, а поповнювати товарами - щодня.
При оформленні вітрин магазину необхідно дотримуватись трьох основних принципів:
♦ симетрію або асиметрію в процесі рекламного показу товарів у вітрині. Наприклад, з одного боку показати великі вироби, а з іншої - дрібні вироби;
♦ забезпечення стійкості вітрини, яка може бути дотримана, якщо викладки товару організоване, наприклад, у вигляді піраміди. Приміром, рекламний показ чоловічого взуття;
♦ дотримання ритму при рекламному показі товарів у вітрині магазину, зокрема у відстані, кольорі і форматі. Наприклад, використання колірних асоціацій, контрастів і ритму при рекламному показі товарів на вітрині. Так, за допомогою кольору можна створити певний ритм вітрини магазину або товарного відділу за допомогою повторення однієї і тієї ж колірної гамми через певні інтервали, з виділенням кольорової плями.
Зразки вітрин магазинів.











Основи здоров'я.

3-А, 3-Г класи
21.04.2020 р.
Тема: Доброзичливість і здоров'я людини. Вдячність. Співчуття. Створення плаката сонечко подяки.

Уроки доброти - Крапля води (2 серія) (Уроки з тітонькою Совою).


Казочка про добро. Те що повертається.  Казки для дітей українською мовою.


28.04.2020 р.
Тема: Розвиток пам'яті та уваги.
Вправи на тренування зорової та слуховоїс пам'яті.
Робота за підручником ст. 125 -129.
Робота в зошиті ст. 47.
Розвиток мислення та пам'яті за допомогою мнемотехніки.



4-А, 4-Б, 4-В класи
21.04.2020 р.
Тема: Бажання, можливості і обовязки. Воля і здоров'я людини.
Робота за підручником ст. 143-147.
Робота в зошиті ст. 45- 46.
Бажання, можливості та обовязки. Воля і здоров’я людини.


28.04.20
Тема: Звички і здоров'я. Формування звичок. Виконання проекту з формування корисної звички.
Робота за підручником ст. 151- 153.
Робота в зошиті ст. 48 -50.

Презентація на тему " Шкідливі звички"



Образотворче мистецтво

1-Б клас
22.04.2020 р.
Тема: Ліплення котика (Пластилін або солоне тісто).
Робота за підручником ст 116 -117.
Майстер-клас "Кіт з пластиліну"


29.04.2020 р.
Тема: Зображення квітучої гілки яблуні.
Робота за підручником ст. 120 -121.
Цвіт яблуні. Майстер-клас (НУШ).


3-Б, 3-В класи
Тема: Картини та їх копії. Мистецтво копіювання. Створення гравюри.
Робота за підручником ст. 116-117.
Гравю́ра — вид графічного мистецтва, створення тиражованих зображень шляхом контрастного друку з рельєфних поверхонь або через трафарет. Кожен відбиток з друкарської форми вважається авторським твором.

Зразок створення гравюри. Як зробити гравюру?


29.04.2020 р.
Тема: Несподівані поєднання. Створення шумового музичного інструменту "Музика дощу".
Робота за підручником ст. 110-111.

Як звучить дощик?
Звуки природи — справжня музика: вона звучить для нас щодня, варто лише прислухатися. От, наприклад, шум дощу. Який він? Приємно нам його слухати чи ні? А чи можемо ми назвати його музикою? Чому?
Пригадайте, чи однаковий дощ у різні пори року. У чому відмінності? Розкажіть. Які слова підходять до опису літнього дощу, а які створюють портрет осіннього: веселий, сумний, тривалий, грайливий, життєдайний, злива?
Чи до вподоби вам дощ? Можливо, це залежить від вашого настрою, від того, чи сидите ви у затишній кімнаті, чи він захопив вас по дорозі додому. Чого ми чекаємо, про що розмірковуємо під час дощу? Коли дощ може бути лихом?
А чи вміє дощик танцювати? Згадайте, як весело відскакують від землі дощові краплинки, як у калюжах починають бити маленькі фонтанчики — справжній танок!

Прослухайте музику дощу.
"Дощик" Г. Свиридов.


 4-В клас
22.04.2020 р.
Тема: Розширення уявлення про  роботу художника дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани).
Створення малюнка "Чарівні ліхтарі".

Робота за підручником ст. 75-77.

Мала архітектурна форма (МАФ), мала архітектура — об'єкти обладнання та благоустрою території, які задовільняють утилітарні та естетичні потреби людини
Наприклад до малих архітектурних форм належать:
1) альтанки, павільйони;



2) паркові арки;
3) вуличні вази;
4) декоративні фонтани і басейни; 

5)декоративна та ігрова скульптура;

6) вуличні меблі;
7) вуличні ліхтарі;

8) сходи;

29.04.2020 р.
Тема: Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та леварське мистецтво. Створення ажурної витинанки (Дерево життя).
Робота за підручником ст. 78-79.
Сьогодні на уроці ми з вами ознайомимося зі ще одним різновидом декоративного мистецтва — ковальством.

Про розвиток цього ремесла свідчать археологічні знахідки на території України, які датуються 1 тис. до нашої ери. Примітивні копальні для добування руди знайдено на Донбасі, Поліссі, в інших місцевостях. Спосіб добування руди залишався незмінним до XVIII ст., і тому його можна детально описати.
Руду добували з болотний руд, яких було багато в долинах річок, особливо на Подніпров’ї, потім її промивали у воді в кошиках з лози, після цього просушували, подрібнювали, випалювали спочатку на повітрі, потім — у сиродутною горні. Залишки таких печей знайдено у багатьохдавньоруських поселеннях. Прийоми обробки металу — кування, зварювання. термічна обробка були однаковими або близько подібними на всіх українських землях. На Русі існувало понад 16 ковальських ремесел, асортимент виробів із заліза і статі теж був надзвичайно широкий. Це зброя, знаряддя праці, ремісничі інструменти, кінська збруя, предмети домашнього побуту, прикраси та елементи одягу.
Нині відомі різноманітні технічні прийоми обробки металів, як стародавні, традиційні, сучасні: карбування, інкрустація, гравіювання, штампування, протравлювання, гальванопластика.

АЖУРНІ ТА СИЛУЕТНІ ВИТИНАНКИ
Сюжетна витинанка
АЖУРНІ ТА СИЛУЕТНІ ВИТИНАНКИ
Скручувати папір легко вздовж волокон, при цьому виходить гладка поверхня. При скручуванні поперек волокон папір покривається тріщинами і зморшками.
Саме процес скручування смужок паперу, відрізаних від вертикальної і горизонтальної крайки (кромки) аркуша, покаже напрям розташування волокон на цьому аркуші паперу.
Важливо стежити за тим, щоб під час вирізання візерунка не зрізати край складеного паперу, оскільки в цьому випадку зображення розпадеться на частини. Вирізати

візерунок можна за попереднім малюнком або довільно, без заздалегідь наміченого плану. Другий спосіб дає “вирізки-сюрпризи” – створюються нові красиві візерунки витинанки.

Витинанка ажурна
Витинанка силуетна
Папір – найпридатніший матеріал для створення виробів різних форм за допомогою складання, склеювання, вигинання, м’яття, жмакання, гофрування. Намоклий від клею і фарби папір має схильність розмокати, збільшуватися в об’ємі. Його не можна відразу приклеювати, оскільки він “морщитиметься”, а треба дати час трохи підсохнути.
За технологічними та художніми особливостями витинанки поділяються на:
Ажурні – витончені візерунки виготовляються з одного аркуша паперу, зображення міститься у прорізах;
Силуетні – контурні, лише намічені зображення.
Батьківщиною силуету прийнято вважати Китай, де відвіку стародавні майстри користувалися однотонними, в основному чорними зображеннями фігур і сцен. їх називали китайські тіні.
У середині XVIII століття, з’явившись у Франції, таке зображення отримало назву “силует”. Вона походить від імені міністра при дворі ЛюдовикаXV Етьєна де Силуетта (1 709-1767).
За переказом, міністр на дозвіллі займався вирізуванням фігурок і портретів із кольорового паперу. Від нього і пішла мода на силуетні профільні портрети, але значного поширення вона не набула. Проте силует знайшов своїх шанувальників і майстрів в інших країнах Європи, особливо в Німеччині.

Окремі силуети відображали побутові сцени з життя людей, історичні та інші епізоди. їм властива чітка лінія, вишуканий контур, а головне – творча фантазія. Сьогодні подібні витинанки використовують для оформлення книжок. Це можуть бути ілюстрації до оповідань, пісень, байок, легенд, казок, для створення мультфільмів тощо.
Практична робота
ВИТИНАНКА “ДЕРЕВО ЖИТТЯ”
Ой, в чистім полі камінець стоїть,На тім камінці три пагінці ростуть.Українська народна пісня.
Для роботи потрібні: кольоровий папір, картон, ножиці, клей ПВА, пензлик.
Виготов витинанку в такій послідовності:
1. Визнач форму обраного дерева.
2. Добери колір паперу для стовбура, склади аркуш навпіл, намалюй половину дерева, виріж підготовлений малюнок.
3. Проріж візерунки на стовбурі та гілках дерева, приклей на картон.
4. Добери та виріж окремі елементи.
5. Біля коріння дерева розташуй і приклей тварин.
6. До гілок дерева приклей листя, квіти та ягоди.
7. Заверши роботу декоруванням дрібними деталями.

Роботу розпочинай із повторення правил безпечної праці.


Любі мої діти! Це для вас у вільний час.



Відеоролик   Творча і розумна малеча.


Основи здоров’я 3-А, 3-Г класи
07 квітня 2020 р.  Тема «Характер і здоровя. Практична робота. Створення плаката «Квітка - семицвітка»»
Робота за підручником  ст.118-121
Робота в зошиті ст.45


14 квітня 2020 р. Тема «Самооцінка характеру. Практична робота «Визначення рис власного характеру»»
Робота за підручником  ст.122-123
Робота в зошиті ст.46



Основи здоров’я 4-А,Б,В класи
07 квітня 2020 р. Тема «Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість»
Робота за підручником  ст.136-142
Робота в зошиті ст.43-44



14 квітня 2020 р. Тема «Повага. Самоповага. Вибір і досягнення мети»
Робота за підручником  ст.145-150
Робота в зошиті ст.47

Образотворче мистецтво 1-Б клас
08.04.2020 Тема  «Створення орнаменту для розпису чашки (пальчикові відбитки, гуаш)»
Робота за підручником  ст.108-109

 15.04.2020 Тема «Ліплення і декорування української народної іграшки – свищик (пластилін)»
Робота за підручником  ст.110-111


Образотворче мистецтво 3-Б,В клас
08.04.2020 Тема  «Створення весняного пейзажу»
Робота за підручником  ст.99

 15.04.2020 Тема «Веселкові бризки. Малювання песика»
Робота за підручником  ст.110


Образотворче мистецтво 4- В клас
08.04.2020 Тема  «Особливості природнього середовища рідного селища. Створення малюнка моє рідне селище»
Робота за підручником  ст.71-72

 15.04.2020 Тема «Особливості архітектури рідного селища. Створення малюнка «Пам’ятка архітектури»»
Робота за підручником  ст.73-75


1 комментарий: